Miss My WordPress

Salam..

Lamanya xbagi salam ngan my lil blog.. Rindu sgt2, byk btul mo share story d cni.. Nie la tempat aku utk share story ngan org yg sudi msk n baca blog nie.. Hehe

Selama keja d tempat baru nie, teda masa mo update blog. Nda pula terasa esok mo msk bulan april.. Sdh 2 bulan aku bekerja dengan agen perkapalan.. So far, keja nie aku bleh handle.. Org2 nya pula tidak la membosankan, setiap ari ada ja gelagat drg..

Byk jg gmbr mo d share d cni, cuma teda masa untuk upload.. Nie pun pinjam broadband my sis in law..

Maybe next tyme baru aku upload gmbr yg terlatest.. Wah!! Nie pun ngantuk sudah.. Nnt aku akan update lg ya..

TATATITITUTU

March 31, 2010. Uncategorized.

Leave a Comment

Be the first to comment!

Leave a Reply

Trackback URI

