Hye guys.. Lama wo aku xupdate nie blog bha..

Baru arinie aku ada masa untuk surfing internet.. Sekarang nie aku masi lg menunggu panggilan untuk kerja.. Sambil aku menunggu tue aku ikut my mother in law berbisnes..

Mama mertua aku nie jual nasi lemak, mee goreng, mee hoon goreng, karipap, karia n tapai.. So, aku pun mo juga cuba bt bisnes nie.. Tau pa aku bisnes, aku bt Kek Coklat N Kek Pandan Mint..

Aku ada juga cuba buat kuih.. Kuih yang pernah aku jual Kuih Bom, Kuih Seri Ayu, Kuih Bingka Roti N Popia..😀

Alhamdulillah.. Selama aku bt jualan nie, ada jg income aku.. Xla aku boring duduk d umah.. Tp manyak bz lho, minggu lepas adalah minggu yg betul-betul bz.. Baru mula bisnes la katakan.. huhu

Hmm, xlama lg Public Holidays.. Ingatkan mo p bercuti, tp mmg pun aku cuti panjang.. Cuma aku mo p bercuti d KK, dapat jg jumpa bestfriend aku..

Nnt malam mo bt Popia untuk d jual esoknya.. Ops!! Esok my father in law’s bufday.. Kami akan sambut malam esok, actually my father in law (Babah) xsuka celebrate bufday.. Tp kami akan buat kejutan utk dia.. Hope he will be surprised..

Banyak yg aku mo update nie, tp nie ja la yg aku bleh spend time with my blog.. K la, Daaaarrrr..

May 28, 2009. Uncategorized.

Leave a Comment

Be the first to comment!

Leave a Reply

Trackback URI

