Penamatan Perkhidmatan

Assalamualaikum..

Hmm, esok gwe cuti.. Cuti yg sangat panjang.. Huhu

Ari Isnin gwe dapat surat dr Jabatan yang menyatakan perkhidmatan kami sbg PKS ditamatkan.. Mula-mula macam xpercaya la, sbb dalam kontrak ada menyatakan yg kami berkhidmat selama 6 bulan..

Sekolah tu xperlu lg perkhidmatan kami sbb tempat Pembantu Tadbir telah dipenuhkan oleh Jabatan.. So arini the last day, nampaknya cuti panjang la aku d umah.. Jadi housewife sepenuh masa.. Ops!!

Gwe akan cuba cari vacancy.. Buat masa nie, ada jg buat perancangan..

  • mo amik course LCCI…
  • sambung blaja amik Degree dalam bidang Pendidikan
  • atau cari kerja sampai dapat..😀

Nie ja la perancangan yg aku terfikir buat masa skrg.. If u guys ada advice ka atau pendapat jan segan2 bgtau gwe k.. Gwe amat memerlukannya.. Chewaaahhh!! (betul la tu bha)

p/s: Enang, klo ko ada baca blog aku nie.. Aku mo tanya mcm mn mo apply d tpt ko blaja tue?? Aku pun lupa pa nama kampus yg ko blaja.. Hihi

April 29, 2009. Uncategorized.

4 Comments

  1. inang replied:

    of course aku baca yus.. ehehe..
    tmpt aku stdy nie UPSI..
    insyaAllah kalau stdy cni, xda halangan buli jd cikgu..
    ermm.. aritu ada buka permohonan tp rasanya skrg tutup suda.. maybe bulan 8-10 ada buka lg kot..
    nnt aku inform ko kalau ada buka yah..
    syok jugak stdy cni.. cuma d perantauan org, banyak duit mau guna.. ehehe

    • rynee replied:

      owh… UPSI upanya.. lupa lho namanya.. bla lg ada kemasukannya ah nang??
      brapa thn amik??

      • inang replied:

        hohoho.. kalau ambik cni memang lambat.. 4tahun oo.. ehehe.. sabo je la..

        next kemasukan utk intake disember 2009 nnt.. utk apply maybe bulan 9 or bulan 10 nnt..

  2. vie replied:

    Hi Rynee,
    It’s good to be a Teacher, wish you all the best in your future undertakings….
    Cheerio!

Leave a Reply

Trackback URI

