SPEND TIME..

TANPAMU DI SISI

Nie la novel yg aku baca minggu lepas.. Best wa ckp lu..

Novel yg seterusnya nie lg la best gila.. Excited nie mo abiskn novel nie.. Arini gwe sdh abis baca novel nie, tajuk novel nie Serasi Di Hati, Penulisnya Nora Ismail..

SERASI DI HATI

SIPNOPSIS:

Persahabatan itu tidak pernah disengajakan, perasaan tersebut biasa-biasa sahaja. Tidak ada rasa sayang, tidak ada rasa kasih… Bahkan Zarul tahu Edrinaz sudah berpunya. Namun semakin jauh mereka menerokai, semakin indah perasaan itu dirasa. Semakin sering bertemu, semakin Zarul merindu. Dan akhirnya Zarul, mahupun Edrinaz sedar, mereka sama-sama berasa serasi di hati.

Cita nie mmg betul2 menyentuh hati dan boleh di amik pengajaran.. Ia menceritakan sebuah perkahwinan, hubungan suami isteri n persahabatan.. Aku cadang sepa2 yg berminat membaca novel, yg belum baca novel, baca la novel ini.. Mmg xrugi la.. Wah!! Tu ja la yg aku bleh bgtau..

N xlupa jg, aku mo share yang baru2 nie aku ada search mengenai sepa kaki novel nie.. Aku betul2 berminat dengan website Aku dah baca n Rinn’s Site.. Dorang nie jg adalah peminat membaca novel.. Klo tgk website drg nie, byk jg koleksi bacaan drg.. N then siap ada ulasan lg.. Bila aku tgk website drg, byk info yg aku dpt mcm mn novel yg paling best n yg menarik perhatian aku utk cari novel tersebut.. Hehe

Ok la, spai cni ja gwe dpt share ngan korang.. Tyme utk tgk AF7, chow!!

April 18, 2009. Uncategorized.

2 Comments

  1. vie replied:

    Hahaha… gud for you… but jan sampai tidur malam pun ngigau pasal citer dalam novel tuh erk…

    • rynee replied:

      uish.. klo sdh excited tue, mmg mo abiskan cpt2 nie..

      hehe, lepas baca novel tue ada la tbayang2.. wah!! xla smpai ngigau..:D

Leave a Reply

Trackback URI

